10.8.2012

Liukuvärjäys


Laiska kun olen, niin tällä kertaa kynsimallina on vain peukaloni. En jaksanut poistaa kuin vain yhden kynnen lakat. Seuraava Ostokseni tuleekin olemaan uusi kynsilakanpoistoaine. Nykyinen kynsilakanpoistoaineeni on peräisin LIDL:stä, eikä se todellakaan ole tehokkaimmasta päästä! Tarkemmin tutkittuani sitä, huomasin myös, ettei siinä ole asetonia. Ei siis mikään ihme, että joudun aina minuutin hinkkaamaan yhtä kynttä.
1. Valitse värit.
2. Ota avuksi meikkisieni (tai astianpesusieni).
3. Lakkaa pohjaväri.
3. Levitä lakka suoraan meikkisieneen.
4. Taputtele lakka kynnelle.
5. Poista ylimääräiset lakat iholta.
6. Levitä  lopuksi päällyslakka.

Vinkkejä:

  • Valkoinen on hyvä pohjaväri vaaleille ja läpikuultaville kynsilakoille.
  • Astianpesusieni on tähän tarkoitukseen parempi kuin meikkisieni, koska meikkisienestä irtoaa helposti pieniä palasia.

3 kommenttia:

  1. tää uus ulkoasu on ihana ja just siistejä kynsiä!! :) jee oon niin ilonen et jaksat kirjotella ja ps tarviin manikyyrin

    t. aura viereisestä huoneesta lagaamasta

    VastaaPoista
  2. "t. aura viereisestä huoneesta lagaamasta" lol!

    Mulla on postausehdotus! Mä tykkäsin tästä liukuväripeukalosta ja haluaisin nähdä saman niillä ihanilla syksyisillä Essie minilakoilla! Joku muukin tietty käy, esim. esittely jokaisesta väristä erikseen (haluun nähdä millasia värejä ne on!) samassa postauksessa! :-)

    VastaaPoista
  3. Aura sun pitää liittyy lukijaks. Minä ja Jenni ollaan jo.

    VastaaPoista